Za koga je primeren pilates? | Gibanica

Za koga je primeren pilates?

Za koga je primeren pilates?

Pilates Za koga je primeren | Naprave za pilates | Individualna vadba | Reference Izobraževanja

Pilates je primeren čisto za vsakogar.  Na podlagi večletnih izkušenj in zaupanja številnih posameznikov, ki že leta obiskujejo vadbe v Pilates studiu Gibanica, smo ugotovili, da pilates služi kot odličen način zmanjševanja ali preprečevanja številnih težav.

Naj navedemo nekaj najpogostejših razlogov za vadbo:

Pilates in »profesionalni sedači«

Termin profesionalni sedači smo skovali v našem studiu, saj veliko obiskovalcev naših vadb presedi po osem ali več ur v pisarni in pred računalnikom. Zaradi nepravilne drže pogosto potrebujejo korekcijske vaje, ki ohranjajo njihovo telo pripravljeno za vsakodnevne izzive. Vsakemu posamezniku glede na držo prilagodimo vaje, seveda pa upoštevamo tudi vaše želje. Če ste tudi vi veliko v prisilni sedeči drži, je pilates odlična izbira, da vaše telo spravimo v gibanje.

 

Pilates za nosečnice

Nosečnost je obdobje, ko žensko telo doživlja velike spremembe – vse to z namenom, da bo omogočen zdrav in normalen porod. Predporodna vadba pilatesa podpira vse te naravne procese in tudi izboljšuje vse potencialne šibkosti v telesu, ki bi se lahko pojavile v času nosečnosti in bi vodile v poškodbe.  Nosečnice izvajajo pilates v celotnem obdobju nosečnosti. Če ni posebnosti ali omejitev, ki bi jih postavil zdravnik, je možna vadba praktično do dneva poroda. V vsakem primeru pa vadbo »naših nosečnic« prilagodimo poteku nosečnosti.

 

Pilates po porodu

Poporodna vadba se bistveno razlikuje od predporodne. Porod namreč obremeni telo in pusti določene posledice, pri čemer lahko traja tudi eno leto, da se telo povrne v normalno stanje. V Pilates studiu Gibanica vam svetujemo, da z izvajanjem vaj za krepitev mišic medeničnega dna in globoke trebušne mišice pričnete čim prej. »Naše nosečnice« se običajno vrnejo na vadbo v našem studiu tri mesece po porodu, vadba pa je povsem prilagojen mamici in njenim potrebam.

 

Pilates za hrbtenico in križ

Če opravljate telesno naporen poklic ali ste vsak dan izpostavljeni enostranskim obremenitvam, boste lahko s pilatesom poskrbeli za blagodejno izravnavo. Program vedno prilagodimo vašim potrebam in vam pomagamo pri odpravljanju mišične napetosti. Tako boste odpravili bolečine zaradi napačne telesne drže, hkrati pa z ustrezno sprostitvijo in vzdržljivostjo lažje shajali ob pretežno sedečem delu in umsko napornih dejavnostih. Ob vseh bolečinskih stanjih je pomembno tudi sodelovanje z vašim fizioterapevtom in zdravnikom, saj lahko z njuno pomočjo ugotovimo, če je razlog za bolečine morebiti še kje drugje. S tem bostelažje ohranili vašo hrbtenico, mišice in sklepe zdrave in prožne.

 

Pilates in multipla skleroza

Multipla skleroza je bolezen je kronično vnetno obolenje živčnega sistema, pri katerem propadajo (predvsem) ovojnice živčnih vlaken. Pilates je vadba, kina nežen način  pomaga pri izboljšanju koordinacije, moči in ravnotežja in s tem olajša marsikatero tegobo zaradi te bolezni.

Pilates za moške

Pogosto slišimo vprašanje, če je pilates primeren tudi za moške. Odgovor je: SEVEDA! Gospod Joseph Pilates je bil moški in sprva so pri njemu vadili le moški, ženske bistveno kasneje … Moški lahko najdejo v pilates vadbi ogromno prednosti zase in za svoje telo.

Veliko moških je po prvi uri pilatesa presenečenih, saj so pričakovali enostavnejše in manj zahtevne vaje. Ob pilatesu so se dejansko spotili in aktivirali mišice, ki jih ne trenirajo pri ostalih športih. Zato je lahko pilates tudi izvrstna dopolnitev vadbe na fitnesu, kjer običajno zanemarimo t.i. stabilizatorje trupa. V naših skupinah vadi kar nekaj moških. Nekatere so v prvi obisk prepričala njihova dekleta in žene, radovednost pa je prerasla v redno vadbo.

 

Pilates za starejše oz. seniorje

Pilates za starejše je več kot odlična rekreacija, saj se lahko posameznik tudi v zrelejših letih nauči prisluhniti svojemu telesu. S tem zavedanjem se med izvajanjem pilatesa povečata moč, in vzdržljivost Pri delu s seniorji je velik poudarek tudi na ravnotežju, saj je to zelo pomemben vidik zdravja starejših, ki lahko že zaradi najmanjše poškodbe zaradi padca izgubijo svojo samostojnost.

 

Pilates za športnike

Vadba pilatesa je najboljše dopolnilo vsakodnevnim vadbam športnikov najrazličnejših panog. Raziskave so namreč pokazale, da športniki z vadbo pilatesa hitreje dosežejo cilje svojih treningov. Tako veliko profesionalnih športnikov in plesalcev vključuje pilates v dnevne športne treninge in z njim dosega svoje športne cilje še hitreje in predvsem z manj poškodbami.

 

Pilates po operacijah

Po manjših ali tudi večjih operativnih posegih vam lahko pilates pomaga pri nežni »rehabilitaciji« vašega telesa. Tako lahko hitreje ponovno  pridobite moč za normalno življenje. Vadbo vedno prilagodimo posameznemu medicinskemu posegu in sledimo navodilom vašega zdravnika.

 

Pilates in menjava kolka

Veliko izkušenj imamo tudi s pripravo posameznikov, ki jih čaka zamenjava kolka kot tudi pri podpori po operativnem posegu. Poleg primerne krepitve vseh mišic okoli kolka vas naučimo tudi kako pravilno razbremeniti svoje telo. Veliko naših učencev govori o hitrejšem in bolj kvalitetnem okrevanju z uporabo tega znanja.

 

Pilates po rehabilitaciji

Velikokrat so ljudje po končani fizioterapevtski obravnavi ali po končanem zdravljenju poškodb prepuščeni samemu sebi. Pilates je odličen način, kako lahko še izboljšate učinke rehabilitacije, saj se lahko – ob upoštevanju navodil  fizioterapevta ali zdravnika – s pomočjo pilatesa vrnete v svojo nekdanjo formo.

gibanica-pilates-vpr